سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دوربین کوچک متصل به موبایل 09924397364

محافظ برق

 

دوربین مخفی از کجا بخریم؟

 

محافظ برق دوربین دار مخفی یک ابزار ضروری است که برای حفاظت از دوربین و تضمین عملکرد صحیح آن بسیار مهم است. این محافظ برق عموما شامل یک محافظ برق و یک آداپتور است که به دوربین و منبع تغذیه متصل می‌شود.

 

وظیفه اصلی محافظ برق برای دوربین دیواری دوربین دار مخفی، محافظت از دوربین در برابر افزایش و کاهش ولتاژ برق و جریان های ناپایدار است. با استفاده از یک محافظ برق مناسب، می‌توانید از خراب شدن دوربین به علت نوسانات برق جلوگیری کرده و عمر مفید دوربین را افزایش دهید.

 

بهتر است قبل از نصب دوربین مخفی، محافظ برق مناسب را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که دوربین شما به درستی محافظت شده است تا از عملکرد بهینه و پایدار دوربین لذت ببرید.

 

این دوربین مخفی متصل به موبایل با برق مستقیم کار میکنه و لیست قیمت دوربین مخفی رو میتونید از فروشگاه اسپای کالا استعلام کنید که این محافظ دوربین دار بهترین دوربین جاسوسی برای منزل هست برای نصب این دوربین مخفی در منزل فیلم آموزشی فرستاده میشه و میتونید انواع دوربین مخفی برای منزل؛محل کار رو از اسپای کالا تهیه کنید.

 

 این دوربین مخفی تا 64 گیگ رم میکرو پشتیبانی میکنه دارای وای فای داخلی هست و میتونه تصاویر رو تا فاصله 40 متری انتقال بده و دارای لنز 8 مگاپیکسلی هست و در زمان قطع برق تا شش ساعت شارژ نگهداری میکنه.

 

شماره تماس: 

09924397364 

 

آدرس سایت:

http://spkala.com/

 

آدرس کانال تلگرام:

https://t.me/Spykala

 

واتساپ اسپای کالا:

https://wa.me/+9809924397364